twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

salam...


hello...

my studio bergerak..
Ni la idup aku... shooting..shooting..shooting.. ni part time aku... shooting event n studio...
mereka itu adalah artis2 yg da lame xkuar tv.. huhuhu.. tp photographer dia sungguh bergaya mengalahkan artis...hehehe.. papepun aku enjoy ngan keje aku... bley la wat side income tlg diri aku nak pakai duit utk blaja.. maklumla org susah.. aku bknnye dari golongan yang mewah...
huhuhu.. nanti aku upload gambo artis2 yang kuat mencapap itu termasuk aku sendiri yang mencapap..hahaha... da lame da aku shooting event artis ni... maybe aku akan masukkan gamba2 lame.. saje nak share ngan korg sume.. manew tau adew yg berminat nak join da club.. aku tarak hal pnyeee...huhuhu.. tp mmg btol2 kne bnyak korbankan mase la... kalo ade asgnmentt tu kne la tahan matta ckit....coz byase event wat malam n maybe sampai kul2..huhu.. letih wooo... nak hidup.. knela sentiasa bergerak..
n slow2 kte naik...

0 comments: